Vim: terminal ISO, plik UTF - jak pogodzić?

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pon, 28 Wrz 2009, 15:53:09 CEST

Dnia poniedziałek 28 wrzesień 2009 o 11:14:38 Jacek Osiecki napisał(a):
> Ideałem by była sytuacja, gdyby vim plik iso zapisywał w iso, a plik
>  utf - w utf. Ale w ostateczności się pogodzę z tym, żeby ręcznie to
>  przestawiać... Na razie piszę w iso i potem wersję finalną
>  przerabiam skryptem na utf co jest delikatnie mówiąc porażką :-/

Może zrób sobie skypt który jesli plik jest w UTF (rozpoznawanie
optyczne) skopiuje go do powiedzmy ~/tmp/, iconv do iso, odpali z nim
vim'a a następnie iconv to UTF i skopiuje w pierwotne miejsce?

Mieszko