Co jest nie tak z moimi locale?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 30 Wrz 2009, 12:57:43 CEST

On Mon, 28 Sep 2009, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Pewnego dnia wpadła wieść od Jacek Osiecki i powiedziała :
> O ile mnie pamięć nie zawodzi, w czasach rozwoju AC robiłem to tak :
> unset LANG
> export lang=pl_PL

Ale ja nie chcę pl_PL, wręcz jest to zdecydowanie niewskazane!
Zawsze na wszystkich systemach można było ustawić locale typu
C.ISO-8859-2 albo C.UTF-8 - tymczasem na Th się nie da co kończy
się bardzo niemiłymi problemami :(

Czy locale w Th ma już takie zostać? Bo to jest trochę nieakceptowalne :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944