DNS - bind a magiczna data 05 05 2010

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pon, 19 Kwi 2010, 13:17:48 CEST

On Monday 19 of April 2010, Jacek Rzęsista wrote:

> A czy możesz jakimś linkiem rzucić co konkretnie trzeba za cuda zrobić ?
> Jakieś HOWTO ? ;)

http://www.nlnetlabs.nl/publications/dnssec_howto/index.html
ale nie wiem czy uwzględnia NSEC3. Jeśli nie to trzeba szukać czegoś
uwzględniającego NSEC3.

> Bo rozumiem, że .net to już dotyczy, co ?

W sumie nie wiem. Pewnie też. Pytanie tylko czy masz rejestratora domen
obsługującego DNSSEC? Bez tego niewiele zdziałasz (czyt. nie będzie się dało
zwalidować Twoich stref idąc od roota).