NetworkManager; nm-applet; system-connections

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 20 Kwi 2010, 20:25:44 CEST

Krystian Tomczyk:

> ...ale logicznym wydaje się, że zwykły użytkownik nie powinien móc
> takiego czegoś zrobić...

No nie bardzo bo właśnie zwykły użytkownik wg opisów powinien móc określić, że
dane połączenie jest dla wszystkich. Oczywiście musi się autoryzować aby móc
to zrobić - tyle, że mi to wg opisów nie wychodzi.

> Próbowałeś czy robiąc to z roota i zaznaczając "Dostępne dla wszystkich
> użytkowników" zadziała?

No to właśnie napisałem, że jako root działa.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic