dual screen na framebufferze...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Czw, 22 Kwi 2010, 09:14:17 CEST

witam,

podpialem sobie do karty radeon dwa lcd 1280x1024 i sie zastanawiam,
czy da sie podzielic konsolowe ptysie miedzy te dwa monitory?
wiem, ze w Xorg sie da, ale mnie interesuje aktualnie konsola.
np. alt+f1..f2 na jednym monitorze, alt+f3..f4 na drugim, alt+f5 - xorg.
jakby sie tak udalo zrobic to by mi to ulatwilo sesje z cgdb :)
w googlu od zasypania jest poradnikow nt. xorg, ale o konsoli
sie nie natknalem. moze ktos z Was cos takiego przerabial i podrzuci
jakis link?