[OT] Procesor czy płyta?

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pią, 23 Kwi 2010, 09:45:06 CEST

On Friday April 23 2010 08:21:08 Grzesiek Pycia wrote:

> Niekoniecznie musi być po nich cokolwiek widać. często wymiana pomaga
> nawet jak wyglądają ok.

Fakt. Miałem na myśli, że jak widać, to już wiadomo na 100% jaka jest
przyczyna problemu.

> Można wymienić kondensatory, koszt kilka złotych. Mi pomogło w
> kilkudziesieciu przypadkach.

Cały komplet kondensatorów low-ESR za kilka złotych? No, chyba, że wstawiasz
tam zwykłe, ale takie nawet z dobrym elektrolitem nie wytrzymają długo na
płycie głównej... Poza tym, przypuszczam, że nie każdy ma sprzęt i
umiejętności potrzebne do przelutowania kondensatorów w kilkunastowarstwowym
laminacie, na dodatek lutowanych jakimś bezołowiowym gównem, a zlecenie tego
komuś kto ma już nie jest zbyt opłacalne.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl