dual screen na framebufferze...

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Sob, 24 Kwi 2010, 17:12:54 CEST

	Taka drobna uwaga. Miałem kiedyś dual na matroxie. Generalnie wszystko
działało ale był jeden kłopot. Tylko obraz na aktywnym monitorze się
odświeżał. Dokładniej: powiedzmy, że tty1 to fb0 a tty2 to fb1. Na tty1
odpalamy programik na tty1 który coś tam uparcie międli i od czasu do
czasu coś wypisuje. Potem wciskamy Alt+F2. W tym momencie komunikaty na
tty1 (które cały czas jest widoczne) przestają się pojawiać. Program
działa i coś tam wysyła ale wyświetlany obraz nie jest uaktualniany. Na
ekranie mamy stare komunikaty. Zawartość jest uaktualniona dopiero po
wciśnięciu Alt+F1. To było dawno temu i nie wiem czy dalej tak jest. Nie
wiem do czego Ci to potrzebne ale ja uznałem, że w takiej sytuacji dla
mnie jest to bezużyteczne i nie warto się z tym bawić.
	Jak by się okazało, że to poprawili i teraz wszystkie widoczne konsole
są odświeżane to bardzo proszę o info.

Pzdr