Re: Problem z przeglądaniem zasobów samby - Łączenie do dziwnego iip

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Wto, 27 Kwi 2010, 17:35:21 CEST

2010/4/27 Daniel Dawid Majewski <light-i w o2.pl>:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 27.04.2010 16:12, od Witold Firlej:

> Na początek :
> $ cat /etc/hosts

# /etc/hosts
127.0.0.1	localhost

# inet6-apps adds these special IPv6 addresses
::1		ipv6-localhost ipv6-loopback

fe00::0		ipv6-localnet

ff00::0		ipv6-mcastprefix
ff02::1		ipv6-allnodes
ff02::2		ipv6-allrouters
ff02::3		ipv6-allhosts

192.168.1.5	Gondolin.null.net Gondolin

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.