Jak w x86_64 użyć 32bit javy?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pią, 30 Kwi 2010, 15:15:16 CEST

On Fri, 30 Apr 2010, Jacek Osiecki wrote:

> Witam,
>
> W javie 64bit ponoć jest jakiś bug - w każdym razie już kilka razy draństwo
> mi niemal zabiło serwer przekraczając rozsądne rozmiary.
> Jak w x86_64 zainstalować javę 32bit + najbardziej podstawowe wymagane
> biblioteki? Ew. jak zainstalować 32bitową javę z suna?

Możesz doprecyzować z czym masz problem?

Uzywam na th-x86_64 javy na produkcji. Duże i obciążające aplikacje:
przede wszystkim hudson (buildserver), również nexus, JIRA,
Confluence, red5, glassfish (wszystko z rpmów dla th) i nie mam z
tym żadnych problemów.

Może spróbuj icedtea6 zamiast java-sun? Nie używam *jeszcze*
icedtea6 na produkcji, ale zamierzam. Tomcata (tego z paczek dla th)
już testowałem i działa bez problemów na icedtea6.

--
Pozdrawiam,
Paweł