[OT] Czytnik SmartCard w Dellu D430 - czy komuś działa?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 6 Gru 2010, 15:36:52 CET

Dnia Monday 06 of December 2010, Jan Palus napisał:

> Porownujac powyzsze ze zrodlami to cos mi sie wydaje ze nie korzystasz z
> drivera 1.3.13 ;).

I absolutnie masz rację! Bo ja, sierota jedna życiowa, skompilować pakiet to
skompilowałem. Ale żeby go zainstalować - to już jakoś mi umknęło ;-) Teraz
już jest OK, przynajmniej na tyle na ile coś się sensownego w logach
wyświetla. Dzięki. Teraz się zastanowię, co z tym fantem zrobić :-D

A przy okazji - skrypt startowy do pcscd (z pakietu pcsc-lite) jest zwalony,
próbuje uruchamiać /usr/sbin/update.conf, którego to pakietu w żadnej paczce
nie ma.