PLD Live z KDE4 (4.5.3 Beta)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 8 Gru 2010, 11:23:46 CET

W dniu 18 listopada 2010 11:17 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

> W sumie to czekam na qwiata, az zaimplementuje tworzenie liveUSB w
> swoich skryptach (sa u nas w svnie).
> Albo samemu dorobic taka obsluge - w sumie tylko moduly do usb trzeba ladowac...

Kolejna beta (beta2) z kde 4.5.4 oraz nowszym instalatorem (0.22
rewizja svn 11977) jest gotowa do pobrania.

Samo livecd doznało paru poprawek zgłoszonych na forum.pld (dzięki
Sajmon) głównie dotyczących instalowanego systemu.
Jest też BUG, którego nie wiem jak obejść, ze sterownikiem vboxvideo
wraz z Mesa-dri-driver-swrast (totalny crash X) oraz tegoż samego
sterownika bez swrast gdzie rozdzielczość w VBoksie to max 800x600.

Z tego względu instalator zmienił rozmiar (780x550) by można było
kliknąć w "Next".

Z nowości w instalatorze względem wersji 0.2 z 4.5.3beta1 warto wymienić:

- na stronie z wyborem dysków jest przycisk uruchamiający Partition Managera
- można wybrać opcję automatycznego zalogowania w systemie (default to
pytanie o hasło)
- doszła opcja nieformatowania partycji root
- instalator usuwa parę śmieci z systemu docelowego (samego siebie też)

Zachęcam do testowania.