[TH 64bit] Icedove/iceweasel - segfault przy oknie dialogowym drukowania

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 13 Gru 2010, 12:38:35 CET

Dnia poniedziałek, 13 grudnia 2010, Daniel Dawid Majewski napisał:
> Czy spotkał się ktoś z tej listy z wywałką przy próbie uruchomienia
> poleceń od drukowania ? Be znaczenia, czy "ustawienia strony", czy
> "podgląd wydruku" czy też samo "drukuj"...
> $ iceweasel
> Naruszenie ochrony pamięci
> $ icedove
>
> The current theme is Noia2B_F
> Naruszenie ochrony pamięci
> sprawdzałem też na innym motywie, odinstalowywałem chwilowo
> icedove-lang-pl i nic...

Miałem podobnie na 32-bit (i686) na jednej z moich maszyn. Na drugiej było
OK. Teraz na tej co było OK dalej jest OK (iceweasel-3.6.13-2.i686), na
drugiej mogę sprawdzić za 2 godziny.