[Th] Segfault (chyba swrast_dri.so)

Wto, 14 Gru 2010, 08:46:36 CET

On Monday 13 of December 2010, Bartosz Świątek wrote:

> I na czym stanęło?
Że jeszcze tak samo się wywala na Mesie z HEAD minus git.patch.

> Ten bug jest osobiście dla mnie dość bolesny. Swrast jest wymagany
> przez vboxvideo i bez niego robi takie cuda jak max rozdzielczość
> 800x600 co ssie na maksa.

No dla mnie, jest mniej bolesny bo po prostu odinstalowywuję swrast i jak się
da, przełączam na sprzętowy.

Ta jak to było sugerowne na #pld ktoś bardziej zdeterminowany musiałby chyba
porównać listę pakietów od których zależy Mesa pomiędzy Th/Th-test a tym co
wpadło to LiveCD (bo tam swrast podobno działa).

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,