[Th] Segfault (chyba swrast_dri.so)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 14 Gru 2010, 16:59:56 CET

W dniu 14 grudnia 2010 11:54 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

> Tak, to byłem ja :P

Heh, ale jaja.

Testowo uruchomilem sobie wlasne livecd, gdzie pod Vboksem z PLD
dostaje zawsze tylko 800x600 bez swrasta (ktory sie tam wykaszania),
na ubuntu 10.04 tam maja vbox 3.2.8 i livecd wstalo z rozdzielczoscia
1024x768!!

Czy to mozliwe, ze nasz VirtualBox jest po prostu zjebany?