[Th] Segfault (chyba swrast_dri.so)

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Wto, 14 Gru 2010, 20:17:28 CET

Dnia 2010-12-14, wto o godzinie 16:59 +0100, Bartosz Świątek pisze:
> Heh, ale jaja.
>
> Testowo uruchomilem sobie wlasne livecd, gdzie pod Vboksem z PLD
> dostaje zawsze tylko 800x600 bez swrasta (ktory sie tam wykaszania),
> na ubuntu 10.04 tam maja vbox 3.2.8 i livecd wstalo z rozdzielczoscia
> 1024x768!!
>
> Czy to mozliwe, ze nasz VirtualBox jest po prostu zjebany?

Pod wpływem waszej dyskusji też sprawdziłem (ale akurat miałem pod ręką
live_th) i wystartował w 1024x768
Mesa-dri-driver-swrast na gospodarzu nie ma. System to th+ready+test
aktualizowane w zeszłym tygodniu ale VirtualBox-bin-3.2.12-1.x86_64
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl