cgroup i vservery

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 15 Gru 2010, 15:04:29 CET

Coś z tym jest nie tak.

# mount | grep cgroup
none on /dev/cgroup type cgroup (rw)

Wszystko fajnie, można skonfigurować sobie w vserverze:
# ls -1 cgroup/
memory.limit_in_bytes
memory.memsw.limit_in_bytes
# cat cgroup/*
128M
32M

Niestety przy starcie jest :
# vserver test start
cat: błąd zapisu: Zły argument

Failed to start vserver 'test'

Ale druga próba startu jest już udana, normalnie startuje wszystko, limity
w vserverze wydają się normalnie chodzić i jest ok. Tyle, że w takiej
konfiguracji vservery nie powstają przy starcie systemu...

Coś nie wiem czy coś jest zwalone czy ja o czymś może nie wiem?