Wywrotki kmail przy wysyłaniu

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 20 Gru 2010, 11:39:24 CET

Zauważyłem jakiś czas temu, że czasami przy wysyłaniu maila kmail zachowuje
się cokolwiek niepoprawnie. Objawia się to tym, że samo okno edytora nie
znika, tylko się "wyszarza", a program główny zaczyna jakby coś wysyłać. I
tak sobie mogą trwać w nieskończoność. Mogę teraz przerwać wysyłanie
(wyklikać w oknie głównym), ale okno edytora nie znika, tylko jakby czeka na
reakcję od okna głównego. Jeśli próbuję je zamknąć, pokazuje się okienko z
zapytaniem "Czy chcesz zachować wiadomość na później, czy porzucić ją?".
Jeśli dam teraz "zapomnij", to okno znika, a listo pozostaje w folderze "do
wysłania". Ale jeśli teraz wybiorę sprawdzanie poczty (wyślij/odbierz), to
aplikacja główna się wywraca, a w logach KDE mam:
*** KMail got signal 11 (Crashing).
Żadnych innych informacji. Czy ktoś spotkał się z takim zachowaniem,
ewentualnie ma pomysł, co sprawdzić? Problem z debugowaniem jest taki, że
dzieje się to okazyjnie, nie potrafię określić, w jakich warunkach.

Pakiety z Th+test+ready, najnowsze dostępne na naszym ftp.