cgroup i vservery

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Nie, 26 Gru 2010, 18:12:17 CET

On 15.12.2010 16:26, Pawel Golaszewski wrote:

> no nie - to jest oczywiste dosyć.

> Nie wydaje mi się. Gdyby brakowało to nie ważne ile razy bym uruchamiał i
> tak by nie działało. Poza tym - do samego działania limitów żadne flagi
> raczej nie są potrzebne (może teraz już są? ).
>
> # cat flags
> virt_load
> virt_mem
> virt_uptime
> virt_cpu
> virt_time

Odświeżę trochę wątek:
A po uruchomieniu vservera z limitami już wszystko działa ok?
Bo u mnie po kilku dniach virtualka ma zajętą cała pamięć, ilość miejsca
zajętego w swapie jest jakąś liczbą nie mieszczącą się na ekranie i
virtualka jest nieużywalna. Ale żaden proces nie zajmuje tej pamięci.
Próba wyłączenia zatrzymuje się na "rmdir /dev/cgroup/%name%"

Gzohop:
Grzesiek Pycia
EMAIL: gzohop w gmail.com
"Czas robi swoje... a Ty?"