Słuchawki przez bluetooth - jak to teraz się robi?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 26 Gru 2010, 21:48:48 CET

Dnia wtorek, 21 grudnia 2010, Bartosz Świątek napisał:
[...]
> Albo ten wasz bluedevil powinien to jakoś obsługiwać.

Bluedevil jest, jak na moje oko, niedorobiony, a jego development utknął
gdzieś daleko, jeszcze przed fazą używalności. Mi przynajmniej nie udało się
tego zmusić do pełnego działania (tak, zrobiłem spec-a do naszego cvs-a, ale
na poprawianie samego pakietu nie mam czasu i umiejętności).