[Th] libvirt i qemu

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 29 Gru 2010, 10:17:23 CET

Przygotowałem sobie libvirt, udało mi się to uruchomić.
Postawiłem i uruchomiłem na wirtualce XP+MSSQL2055 i próbuję się teraz
dostać do tego tego z innego komputera...
Znaczy host1(PLD)+wirtualka(XP+MSSQL)<->host2(WinXP+klientMSSQL).
Wcześniej gdy uruchamiałem z ręki qemu  przy pomocy -redir robiłem sobie na
porcie 1433 hosta dostęp do MSSQL-a.
Teraz to się zmieniło na -net user,hostfwd
W libvirt nie da się... :(
Może mi ktoś podpowiedzieć jak to obejść/zrobić/wywalićwkosmosizrobićinaczej?
Gdybym wiedział jak grzecznie ze skryptu wyłączyć qemu to bym sobie darował
libvirt, ale nie wiem jak się do tego dobrać...

: Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
: Niemożliwości to rzeczy jeszcze nie dosyć przemyślane.
: Jacek Dukaj