Jakie IDE do C/C++ zamiast kdevelop?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 5 Lut 2010, 18:04:14 CET

Dnia piątek, 5 lutego 2010, Bartłomiej Zimoń napisał:
> Wlasnie kdevelop 4 chwale sobie najbardziej.
> Uzywam wersji z svn.

Od kiedy poradziłem sobie z budowaniem tej paczki, też już mam tą wersję.
Jest OK.

> Z czym masz problem?

Jeśli już, to trochę niestabilnie działa - potrafi mi się nagle wywrócić,
np. przy próbie wybrania opcji w menu (po ponownym uruchomieniu już jest OK)
albo przy zamykaniu okienek. Ot, taka niedoróbka. Ciężkie do diagnozowania,
bo losowe. Trochę mnie to martwi, bo ciężko się takie rzeczy debuguje.