Co może doskwierać mojemu serwerkowi? [Ac]

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pon, 8 Lut 2010, 14:53:16 CET

Dnia poniedziałek 08 luty 2010 o 13:09:06 Łukasz Maśko napisał(a):

> Hmmm... Na partycji głównej jest ponad 1GB wolnego miejsca, na
> partycji na  logi ponad 60MB. Jest możliwe to co piszesz (/tmp jest
> teraz puściutki, zobaczymy co w nim będzie za kilkanaście dni), ale
> mało prawdopodobne. Sprawdzę za 2 miesiące, pewnie znów się powiesi
> :-/

Tylko sprawdzaj przez "df" - ja miałem kiedyś jak program systematycznie
zjadał dysk / czy /tmp/ choć w plikach jako takich go nie było.

Mieszko Kaczmarczyk
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt:
http://info.totalmoney.pl/k2/kredyt_gotowkowy_m1.php