jaki kontroler sata raid

Pią, 12 Lut 2010, 12:33:40 CET

On Friday 12 of February 2010, Krzysztof Manijak wrote:
> [...]
To chyba b. zależy od konfiugracji ?
RAID1 / RAID0 / RAID10 wogóle nie zajeżdza procka, RAID5 na 3/4 dyskach też
nie za bardzo jest widoczny w topie.

> ta maszyna nic innego nie będzie robić więc nie problem, a jak wygląda
> bezpieczeństwo softwareraid? można w ogóle zrobić coś w stylu raid5 lub 6
Można.

Ten magazyn na pliki to jaki będzie miał  stosunek odczytów do zapisów ? Bo to
bardzo istotne przy wyborze RAID5/6 vs RAID10.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,