Brak dźwięku w KDE

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 13 Lut 2010, 21:25:19 CET

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 13.02.2010 18:01, od Michal Kochanowicz:
> Mam od dłuższego czasu problem z KDE. Nie działa mi dźwięk. Przycisk
> "test" w ustawieniach nie daje żadnego efektu. Ani dźwięku, ani
> komunikatu błędu. Po zmianie backendu z xine na gstreamer jedyny efekt
> to informacja że urządzenie "hda intel (AD198x analog)" nie działa i
> przełącza się na "default". Ale nadal cisza.
>
> Macie pomysł jak dość o co chodzi i to naprawić?
Mam problem ciut mniejszy, przed wcześniejszymi aktualizacjami wsio pięknie śmigało, teraz jakoś nie łapie sterownia
głośnością z przycisków głośności w moim laptopie. Poza tym działa. Porównując listę kanałów w alsamixer i kmix, w kmix
brakuje "PCM".
Spróbuj może pod alsamixer uda się Tobie coś podregulować...
Jakby ktoś miał chęć się pochylić nad moim problemem, to garść informacji :
# pcidev snd
8086284b snd-hda-intel Intel Corporation|82801H (ICH8 Family) HD Audio Controller
poldek:/all-avail> ls -I kde4-kdemultimedia-kmix
kde4-kdemultimedia-kmix-4.3.4-1.x86_64
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski