Brak dźwięku w KDE

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Nie, 14 Lut 2010, 10:33:09 CET

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 13 lutego 2010, od Łukasz Maśko:
> A jak załadujesz ręcznie, przed startem KDE, moduły snd-mixer-oss, snd-seq-
> oss i snd-pcm-oss to coś się zmienia?
Niczego to nie zmieniło, za to wywaliłem :
mv /home/users/light-i/.kde/share/config/{kmixctrlrc,kmixrc} /home/users/light-i/.kde/share/config/tmp
Teraz działa... ;)
Czyli - niekompatybilność plików konfiguracji pomiędzy wersjami albo uszkodzone pliki...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski