Instalacja PLD

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 14 Lut 2010, 14:46:20 CET

Cześć,

Czy ktokolwiek z was instalował ostatnio PLD "od zera"? Od jakiegoś czasu nie
jestem w stanie dokonać tej czynności - zawsze są problemy z pierwszym bootem
i godziny kombinowania. Nie ważne czy instaluję na fizycznym sprzęcie czy w
VM.

Dziś [Th.i686] przy pierwszym boocie przywitało mnie opsem jądra zaraz po
Initializing SCSI subsystem na kernel-2.6.32.3-1.i686 (zaraz będę próbował
inne).

Poprzednio w VirtualBoxie przeszedłem przez stertę jąder, zarówno tych z Th
jak i z wypieków Zbynia i jakaś kombinacja ostatecznie pomogła, ale po 15tej
próbie szczerze mówiąc się zgubiłem.

Czy jest jakaś nowa (w ciągu ostatniego pół roku +/- ) magia, którą trzeba
odprawić żeby zrobić pierwszy boot?

pozdr
marcin