Problem ze spamassassinem i sprawdzanie RCVD:

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 15 Lut 2010, 12:22:47 CET

On Mon, 15 Feb 2010, Paweł Muszyński wrote:

> może
> score RCVD_NUMERIC_HELO 0

No ja wiem że te konkretne mogę ustawić nisko - natomiast jest problem w tym
że ogólnie sporo tych RCVD się plącze po różnych plikach :( W połączeniu z
sa-update nie wiem jak to kontrolować...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944