Instalacja PLD

Dariusz Knociński dknoto w next.com.pl
Wto, 16 Lut 2010, 13:03:09 CET

On Sun, 14 Feb 2010 18:46:43 +0100
Zbyniu Krzystolik <zbyniu w geocarbon.pl> wrote:

> [...]
Witam,
Nie chcę być uszczypliwy ale istnieje ujemna korelacja pomiędzy liczbą pakietów
dostępnych w repozytorium a skutecznością instalacji:( (Patrząc z perspektywy od
wesji "z Kłoczkiem" do TH). Dzisiaj próbowałem zainstalować wersję bazową ale nie
można bo brakuje pakietu "filesystem" i "ca-certificates". Jest takie stare po-
wiedzonko "Nie szkoda róż gdy płonie las", może należy przedefiniować cele rozwo-
jowe aby PLD było znów używalne.
Pozdrawiam
Dariusz Knociński.