[TH] Icedove - popsuta lokalizacja PL ?

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Śro, 17 Lut 2010, 17:20:17 CET

Właśnie przeszedłem w ostatnią falę update... Muszę przyznać, ze czuję się zagubiony. Ale do rzeczy : Icedove nie wstał
jak należy, tylko wywalił jakiś błąd, którego nie zacytuję, bo wtedy nie dam rady wysłać poczty... :P Zacząłem
kombinować, w google znalazłem, że coś nie tak z rozszerzeniami.
1. Wywaliłem najpierw cały katalog extensions z mojego profilu w inne miejsce - mnie pomogło.
2. Zacząłem wywalać inne rzeczy - nie pomogło.
3. Po wielu próbach ograniczyłem problem do prefs.js
4. Kombinowałem z różnymi wersjami tego pliku - nie pomogło.
5. W końcu wywaliłem cały profil w inne miejsce - poszło, skonfigurowałem jedno z moich kont pocztowych na tip-top. Ale
tak jakoś nieswojo po angielsku w menu, skoro icedove-lang-pl na miejscu... no to dawaj config editor i
"general.useragent.locale"="pl-PL". No i tu jest pies pogrzebany - po zmianie wypiernicza się z takim samym błędem jak
na początku...

Czego jeszcze nie próbowałem ?
--
Pozdrawiam,