[TH] zwalone xorg-driver-video-nvidia

Adam Skowroński askowron w ii.pw.edu.pl
Czw, 18 Lut 2010, 11:09:22 CET

02/18/2010 08:39 AM, Roman Kolasiewicz wrotek:
> Witam,
>
> Na FTP leżą niedziałające pakiety driverów nvidii:
> xorg-driver-video-nvidia-190.53-3.i686.rpm
> xorg-driver-video-nvidia-190.53-4.i686.rpm (ready)
>
> Efekt: czarny ekran i w moim przypadku blokada konsoli - trzeba się zalogować
> przez sieć na kompa i odpalić "service console restart" aby odblokować konsolę
> na której ostatni napis to: "Segmentation Fault"

Potwierdzam.
Z tym, że ja najpierw próbuję losowych SysRq (nie mam żadnego ssh
postawionego - nie dostanę się przez sieć) :-D
W tym konkretnym przypadku Alt-SysRq-K spowodowało wypisanie czegośtam
na ekran - a jak już wypisało to zadziałały klawisze typy Ctrl-Alt-F1.

Adam

--
Adam Skowroński                  * There are only 10 types of people
tytus w oldfield.org.pl            * in the world: