chrinst - czy da się z rescueCD?

Pawel Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Pon, 22 Lut 2010, 22:24:36 CET

Dnia 2010-02-22, pon o godzinie 15:33 +0100, Jacek Osiecki pisze:
> Witam,
>
> Czego wymaga chrinst? Chciałbym go odpalić na rescuecd, ale widzę że
> niestety nic z tego - wywala się i nawet nie bardzo wiem dlaczego...
> Z opisu na stronie chrinsta widzę że wymaga działającego systemu - a czego
> konkretnie? Nie chcę używać liveCD bo obawiam się że na geode LX nie
> ruszy...

ChrInst nie wymaga wiele, dialoga plus kilku dupereli. Wszystkie są
dostępne na RescueCD i Live od dawna.

> Wywałka wygląda tak:

> No unsatisfied dependencies found
> error: ntpdate-4.2.4p8-9: conflicts with ntp-client-4.2.4p8-4
> 1 conflicts found
> error: Buggy package set

i tu jest właśnie pies pogrzebany, zależności w instalowanych paczkach.
ChrInst nic na to nie pomoże. Zgłoś problem na launchpada.

> Operation failed! You can try continue installation and solve problem manually
> Do you wish to continue? [y/n]

Wybór 'y' kiedy coś się popsuje na tak wczesnym etapie instalacji jest
bezużyteczne. Bez pakietów dalsze operacje nie mają szans się prawidłowo
wykonać, więc jest zbyt dużo do roboty do ręcznej naprawy.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat(at)pld-linux(dot)org