Re: chrinst - czy da się z rescueCD?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 24 Lut 2010, 00:56:50 CET

On Tue, 23 Feb 2010, Pawel Kwiatkowski wrote:

> Owszem ale ntpdate nie ma na liście. Którey zestaw pakietów
> instalowałeś? server?

Dokładnie, server.
Przy okazji - nie wiem czy to bug, ale chyba tak: chciałem instalować na
Geode LX, które się przedstawia jako i586. Instalator stwierdził że nie ma
szans zainstalować Th, bo jest tylko i486/i686. Chyba nieprawidłowo -
powinien raczej wybrać i486...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944