Re: chrinst - czy da się z rescueCD?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 25 Lut 2010, 07:56:00 CET

On Wed, 24 Feb 2010, Pawel Kwiatkowski wrote:

> Postaram się niebawem wydać poprawioną wersję, póki co wywal z pliku
> chrinst/lib/psets/server paczkę ntp-client i powinno pójść ok. Co do
> archa to przyjrzę się temu w wolnej chwili.

Na razie zainstalowałem wersję "minimal" - i poszło. Jeszcze nie sprawdzałem
na ile skutecznie, bo nie mam kiedy podejść do tej zabawki i podłączyć
monitora i klawiatury ;)

BTW: dziwi mnie bezwzględny wymóg wybrania partycji SWAP... Czy aby na pewno
tak powinno być? Wydaje mi się, że nie... Ja mam "dysk" na karcie CF więc
zdecydowanie mi nie pasuje ten wymóg :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944