gnuplot i nowe libjpeg

Radosław Bogdanowicz buba w podlesie.net
Pią, 26 Lut 2010, 16:27:49 CET

Witam

Zaktualizowałem sobie Iceweasel'a w TH (main), a on po zależnościach
zaktualizował libjpeg do wersji 8-1.x86_64 oraz kilkaset MB innych
programów. Po tej operacji nie działa gnuplot, który cały czas żąda
starego libjpeg:

gnuplot: error while loading shared libraries: libjpeg.so.7: cannot open
shared object file: No such file or directory

Zaktualizowałem go do najnowszej wersji (gnuplot-4.2.6-1.x86_64), ale
dalej to samo. Proszę bardzo deweloperów o naprawienie tego programu,
bo bez gnuplota to jak bez jednej ręki ;)

PS. Oczywiście poldek --up wcześniej wykonane.

Pozdrawiam, Radosław Bogdanowicz