gnuplot i nowe libjpeg

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pią, 26 Lut 2010, 20:11:03 CET

On Fri, 26 Feb 2010, Radosław Bogdanowicz wrote:

> Witam
>
> Zaktualizowałem sobie Iceweasel'a w TH (main), a on po zależnościach
> zaktualizował libjpeg do wersji 8-1.x86_64 oraz kilkaset MB innych
> programów. Po tej operacji nie działa gnuplot, który cały czas żąda
> starego libjpeg:
>
> gnuplot: error while loading shared libraries: libjpeg.so.7: cannot open
> shared object file: No such file or directory
>
> Zaktualizowałem go do najnowszej wersji (gnuplot-4.2.6-1.x86_64), ale
> dalej to samo. Proszę bardzo deweloperów o naprawienie tego programu,
> bo bez gnuplota to jak bez jednej ręki ;)

> [...]

Zrón jeszcze poldek --upgrade-dist

gnuplot sam się nie linkuje z libjpeg, także albo masz nieaktualny
system z popsutymi zależnościami, albo w PLD jest nieprzebudowana
któraś inna paczka. Przy czym to pierwsze jest bardziej
prawdopodobne, bo po upgrade libjpeg i libpng jest już raczej
pozamiatane.

--
Pozdrawiam,
Paweł