gnuplot i nowe libjpeg

Radosław Bogdanowicz buba w podlesie.net
Sob, 27 Lut 2010, 00:21:15 CET

On Fri, Feb 26, 2010 at 09:18:17PM +0100, Paweł Zuzelski wrote:

> no, ostatnio był duży rebuild własnie w okolicach libpng i libjpeg,
> także "w miarę" może byc złudne.

Rozumiem. Kiedyś posypało mi się parę rzeczy z powodu aktualizacji
(m.in. cups) w najmniej odpowiednim momencie. Miałem z tego powodu
trochę kłopotów, dlatego od tamtego czasu aktualizuję PLD tylko w
czasie, gdy mogę sobie pozwolić na awarię.

> Posprzątane - doprowadzone do stanu uzywalności, instalowalności i
> działalności, przebudowane wszystko co wymagało przebudowania z
> nowymi bibliotekami.

OK, dzięki. W takim razie niedługo --upgrade-dist mnie czeka.

BTW. szkoda, że octave-forge już nie ma w repo. Trzeba ręcznie
ściągać i instalować pojedyncze paczki.

Pozdrawiam, Radek