kdevelop z th-obsolete i libjpeg

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 27 Lut 2010, 23:05:24 CET

Dnia sobota, 27 lutego 2010, Lukasz Michalski napisał:
[...]
> Repozytorium: ftp://ftp.th.pld-linux.org/dists/th/obsolete/i686/RPMS/

Teraz rozumiem.

Na szybko, bez przebudowywania - możesz sobie zainstalować libjpeg-8 obok
libjpeg-7 (rpm -i, a nie rpm -U). Ale z tego co pamiętam to będziesz miał
więcej problemów. Ja z tego wszystkiego dla świętego spokoju przeszedłem na
KDE4. A co do kdevelop - kde4-kdevelop + kde4-kdevplatform w wersjach z CVS-
a się budują i działają. Co prawda, jak dla mnie nie tak dobrze jak
kdevelop-3, ale jeśli chodzi o pisanie kodu to jest świetnie (mi nie działa
debugowanie, nie umiem tego odpalić żeby działało).