gnuplot i nowe libjpeg

Radosław Bogdanowicz buba w podlesie.net
Sob, 27 Lut 2010, 23:18:25 CET

On Sat, Feb 27, 2010 at 12:50:26AM +0100, Paweł Zuzelski wrote:

> Rozumiem, że to zgłoszenie na ochotnika - maintainera od tych
> paczek?

Szczerze mówiąc nie wiem co odpowiedzieć - to zależy ile
umiejętności ta czynność wymaga oraz ile czasu trzeba poświęcać.
Skoro tyle lat korzystam z PLD, mógłbym się w końcu przyczynić do
rozwoju. Pytanie brzmi: jak to się robi?