Jak się podpiąć do sieci w takiej sytuacji?

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 28 Lut 2010, 12:47:36 CET

Dnia 2010-02-28, nie o godzinie 12:12 +0100, Łukasz Maśko pisze:
> Dnia niedziela, 28 lutego 2010, Łukasz Maśko napisał:
> [...]
>
> Próbuję zastosować po prostu pand --connect <adres>, na razie jeszcze mi nie
> idzie (pewnie trzeba coś po stronie Windows dopasować).

W windowsie widziałem, że jest coś takiego jak "udostępnij to
połączenie". Jak to włączysz, a sieć lokalna między laptopami działąła
to internet powinien być... ale sam takiego czegoś o ile pamiętam
jeszcze nie robiłem, nie było potrzeby.
Krystian T.
                 "Errare humanum est."
www.sady.net.pl