Sprawdzanie pisowni pod KDE

Krzysztof riggyk w gmail.com
Sob, 2 Sty 2010, 16:16:22 CET

Dnia sobota 02 styczeń 2010 o 15:48:22 Łukasz Maśko napisał(a):
> aspell-pl jest w repozytorium. Ale zmieniłem słownik na prubę i nic (co
> widać). Co więcej, nawet jak zażądam sprawdzania pisowni z menu, to i tak
> nie działa. Nawet się okienko do sprawdzania nie włącza. Pewnie znowu
>  jakieś śmieci z wersji KDE3... Tylko nie chcę usuwać całej konfiguracji
>  :-/

Faktycznie. Nie wiem czemu wcześniej nie dopatrzyłem się aspell-pl. Chociaż ja
nie mam zainstalowane, mam alt zamiast tego i żyję :-)

Kto wie, może rzeczywiście jakieś pozostałości po kde3. Ja przy przejściu
zdecydowałem się skasować ~/.kde i później ręcznie poprzenosić niektóre rzeczy
a inne skonfigurować od nowa. Wszystko śmiga bez problemów.
--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470