Dlaczego spamassassin przepuszcza środki na potencję?

Robert Grauzenis dzeus w dc.net.pl
Pon, 4 Sty 2010, 10:19:51 CET

W dniu 2010-01-04 10:12, Jacek Osiecki napisał(a):
> Od jakichś dwóch tygodni na poczcie bez problemu lądują tony spamu od
> "(wiadomy lek na potencję) best supplier". Nazwa leku wrzucona na chama
> wielkimi literami... a spamassassin w ogóle ma to gdzieś :(
> Jak próbowałem to zmienić, to okazało się że pliki w głównym katalogu SA są
> olewane bo liczą się wyłącznie te pobrane przez sa-update.

Też miałem zalew reklam z załączonymi grafikami, ale po jakiś 2
tygodniach się uspokoiło, pewnie powpadali w RBLe, razory pyzory i inne :-)

> Czy to znaczy że albo muszę zrezygnować z update'ów SA albo muszę się
> pogodzić z zalewem penisospamu?

Jak znajdziesz jakiś wspólny mianownik tych przesyłek to możesz własne
reguły utworzyć. Myślę że za parę dni się to uspokoi.

--
Robert Graużenis