Panowanie nad wentylatorem (Acer TravelMate)

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 6 Sty 2010, 12:37:43 CET

Dnia środa 06 styczeń 2010, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia wtorek, 5 stycznia 2010, Radosław Bogdanowicz napisał:
> [...]
>
> Wiem, że Acer to nie Dell (którego ja mam), ale spróbuj może załadować
>  moduł i8k, a jeśli to się powiedzie, zainstalować i8kutils i zobacz, co
>  zwraca i8kctl (z roota).

a jaka paczka dostarcza w PLD i8kutils ?

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl