Babol w paczce ze sterownikami nvidii czy w ldconfig?

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 6 Sty 2010, 13:26:20 CET

> Czy mi się wydaje, czy jest jakiś babol albo w paczce ze sterownikiem
> nvidii, albo w ldconfig? Chodzi o to, że po instalacji nie jest tworzony
> symlink nvidia_drv.so -> nvidia_drv.so.190.53
> w /usr/lib/xorg/modules/drivers, przez co X-y nie chcą wystartować. Trzeba
> zrobić to dowiązanie ręcznie. W %postinst jest co prawda
> ldconfig -N /usr/lib/xorg/modules/drivers
> ale nic to nie robi. Jak odpalę toto z palca to też niczego w temacie
> powyższego katalogu nie wypluwa.

Nie wydaje Ci sie. Jest dokladnie tak jak piszesz, ldconfig nie robi
symlinka (sprawdzane na glibc 2.10 i 2.11). Mysle, ze to nie babol,
nVidia najwyrazniej nie bez powodu dostarcza ten plik jako nvidia_drv.so
choc inne dostarcza jako .so.%{version}. Dlatego tez na branchu STABLE
cofnalem zmienianie nazwy z nvidia_drv.so na nvidia_drv.so.%{version}.

M.