Panowanie nad wentylatorem (Acer TravelMate)

Radosław Bogdanowicz buba w podlesie.net
Śro, 6 Sty 2010, 15:55:52 CET

On Wed, Jan 06, 2010 at 12:21:00PM +0100, Łukasz Maśko wrote:

> Wiem, że Acer to nie Dell (którego ja mam), ale spróbuj może załadować moduł
> i8k, a jeśli to się powiedzie, zainstalować i8kutils i zobacz, co zwraca
> i8kctl (z roota).

[root@ ~]# modprobe i8k
FATAL: Error inserting i8k
(/lib/modules/2.6.31.7-1/kernel/drivers/char/i8k.ko.gz): No such device

Dodam jeszcze, że na samym początku wentylator jest wyłączony. Dopiero
po jakimś czasie się włącza. Nie zaobserwowałem na razie czy to jest
czas z góry ustalony czy uzależniony od temperatury. W każdym razie
ostatnio mi się włączył, jak cieplejszy rdzeń osiągnął 29 stopni. Potem
mogę schłodzić oba do 26 stopni, a i tak wieje.

Pozdrawiam, Radek