Upgrade kernela i przegrzewanie się rdzeni

Krzysztof riggyk w gmail.com
Nie, 10 Sty 2010, 03:02:37 CET

Dnia sobota 09 styczeń 2010 o 21:10:33 Łukasz Maśko napisał(a):
> A miałeś załadowany moduł ondemand? I jeszcze jedno, jakie były procesy w
> systemie? Może coś wybitnie obciążało system? Polecam użyć powertop. U mnie
> kernel 2.6.32.x działa dobrze.

Zupgradowałem kde4 i w tej chwili mam tak, że proces kde4 prawie non stop mi
pożera cały jeden rdzeń, przez co temperatura też wariuje do 80 stopni. Czyli
to nie tylko od kernela ale chyba też od jakoś walniętego kde4 lub może qt,
nie wiem. Na razie daję sobie spokój zarówno z jednym jak i drugim.

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470