2.6.28.10_3 vs. 2.6.31

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Sty 2010, 23:10:30 CET

Dnia poniedziałek, 11 stycznia 2010, Grzegorz Sójka napisał:
> Witam,
>
> Mam szrot-serVerek na Abicie BL7-RAID a w nim:
[...]
> [...]
> się jajca serii 2.6.31. Na takim jajku maszynka wiesza się na twardo
> przy inicjacji sieciówki intela. Pozostałe (D-Link 1Gbps i TP-Link
> 802.11bg) chodzą i nie powodują problemów. Próbowałem wymienić intela na
> 3c905C ale było to samo.
> 	Kolejny kłopot to ls_sensors. Jak zapuszczę 2.6.31_7.1 (z wyłączoną
> sieciówką intela) to nie ładuje mi modułu do sensorków (w83627hf).
> Wywala mi jakiś błąd ACPI, że zasoby (port io) są już zajęte i
> powinienem użyć sterownika ACPI zamiast natywnego (czy coś w tym stylu -

Albo przekopać się przez changelogi kerneli pomiędzy powyższymi wersjami i
poszukać zmiany, która mogła zaważyć, albo znalezienie problemu przez
bisekcję - skompiluj kernel gdzieś "z pomiędzy", sprawdź, a potem zgodnie z
regułami, a jak znajdziesz wersje sąsiednie graniczne, to sprawdzić
changelog. Problem może wynikać np. ze zmienionej obsługi ACPI.

A poza tym możesz spróbować odpalić kernel z parametrem acpi=off, może to
załatwi sprawę.