Jakie IDE do C/C++ zamiast kdevelop?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 14 Sty 2010, 12:19:09 CET

Niestety, kdevelop z serii 3.x nie działa pod KDE4. Dlatego po przejściu na
nowe KDE i wywaleniu kdevelop potrzebuję nowego środowiska do programowania.
Myślałem o Eclipse, ale w repozytorium mamy wersję 3.3 i brak do niej
pluginu do C/C++. Trzeba by zbudować, ale najpierw uaktualnić spece, bo
rozwój środowiska najwyraźniej poszedł do przodu. Tylko na to nie mam czasu.

Bardzo się do kdevelopa przyzwyczaiłem, nawet jeśli to nie jest najlepsze
środowisko. Ale teraz go nie mogę używać. Wiem, że zawsze można używać
jakiegokolwiek edytora i budować pod konsolą, ale przy projekcie, który się
składa z kilku(nastu) plików jest to cokolwiek mało przyjemne.

Więc co w zamian? Jakie są inne alternatywy? Zaproponujcie coś.