Ustawienia drukowania pod KDE4

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 17 Sty 2010, 14:00:32 CET

Kolejne pytanie z cyklu "czemu tutaj nie daje się tego zrobić" ;-)

Mam drukarkę Samsung ML-2010P. Działa, drukuje, jest OK. Ale mam problem z
ustawieniami opcji wydruku pod KDE4.

1. Pod KDE3, jak chciałem wydrukować więcej niż jedną kopię, to zaznaczałem
to na pierwszej zakładce w opcjach na okienku wydruku (z dowolnego programu)
i to było wszystko. Pod KDE4 _niby_ taka sama opcja jest, ale zupełnie nie
działa - mogę sobie ustawić pierdylion kopii, a i tak drukarka wypluwa mi
tylko jedną. Jeśli chcę więcej, muszę wejść w ustawienia specjalne drukarki
i tam zmienić liczbę kopii - i wtedy działa. Ale, niestety, zapamiętuje tą
opcję i jak później chcę wydrukować coś innego, to muszę najpierw sprawdzić
i ewentualnie przestawić tą opcję - co by nie było takie złe gdyby nie
trzeba było się grzebać w opcjach. Czy tylko ja tak mam czy to normalne?

2. Czy da się łatwo wydrukować np. spod Okulara najpierw strony parzyste, a
potem strony nieparzyste? Pod KDE3 była po prostu taka opcja, a tutaj nic.