Co mam doinstalować (system-config-printer-kde)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 17 Sty 2010, 19:57:19 CET

Dnia niedziela, 17 stycznia 2010, Przemysław Firszt napisał:
[...]
> Spróbuj któryś z tych (też się nie znam):
> poldek:/all-avail> s -f *pyerrors.h
> Przeszukiwanie
> 2 package(s) found:
> python-devel-2.6.4-2.i686
> python3-devel-3.1.1-2.i686

Coś się zmieniło przy pierwszym z tych pakietów. Tylko niekoniecznie na
dobre. Teraz komunikat jest dużo dłuższy, a kończy się tak:

[...]
ImportError: No module named kpushbutton

Teraz okienko się wyświetla - i co z tego, skoro zawiera komunikat o błędzie
w system-config-printer-kde.py.