Co mam doinstalować (system-config-printer-kde)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 17 Sty 2010, 21:40:05 CET

Dnia niedziela, 17 stycznia 2010, Krystian Tomczyk napisał:
[...]
> Może ten kawałek forum ci pomoże
> http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?t=4947

Znalazłem wcześniej, przeczytałem - nie pomogło. Zresztą, wniosek z tego
był, że jest jakiś babol w KDE. Myślałem, że przez pół roku ktoś to
poprawił. Dla mnie za wysokie progi. Cóż, poczekam.